söndag, augusti 20, 2006

Startfältet

Jag är världens oengageradeste bloggare; jag tror jag har startat fem bloggar, kommit på coola namn och fått 15 smygande besökare och tre kommentarer och sen glömmer jag bort lösen och skiter i alltihop. Nu glömde jag bort den sista igen och får starta en ny när orden och behovet att dela kommer fram igen. Jag inbillar mig att jag inte behöver bekräftelse från främlingar men ibland är jag sämre på att inbilla mig än ibland.

Annars ska jag försöka låta bli att vara pretentiöst konstig, skriva om mina toalettvanor eller annat snortrist samt att prata skit om folk som kommer att läsa tråkigheterna. Låta bli att prata skit alltså, syftningsfel.

Jag är lat när det gäller att ta reda på hur saker funkar också, så förvänta inga coola länkar och annat nyttigt heller. Inte idag i alla fall.

Inga kommentarer: