söndag, december 31, 2006

Cinde-fuckin-snowwhite























Inatt drömde jag att jag blev chef och fick 37 000 i lön. Alla hatade mig på jobbet och trodde att jag hade legat med Farbror Bosse för att få jobbet. Sen vaknade jag och såg Beethoven på tevi i sängen. Om 2007 hade börjat skulle jag sagt att det började bra, men det har det ju inte och morgon kommer jag nog att vara bakfull när jag vaknar.


Annars har jag mest tvivel om man kan ha prinsessklänningar när man är 38? Ens på nyårsafton.


Gott nytt bejbs.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men Sylten, det är ju det enda man kan vara säker på nuförtiden! Klänningsstorlekarna alltså!
Tjolahopp!
/Hjorten

Anonym sa...

självklart! det ska du ha. 38 är ingen ålder! Du är snygg
/Hinden

Anonym sa...

Prinsessklänning medelst dalmatinerprickar tycker jag. Helvitt är så oskuldfullt och ingen äldre än 30 år är utan skuld, ingen.

Anonym sa...

"Men Sylten" och prinsessklänningar och sättet att skriva och bilden på katten. Vet du, jag tror minsann att du har varit på fest hos mig.

Här sitter jag och planlöst klickar mig fram i tristessen och fråga mig inte hur men jag hittar din sida och börjar läsa. Och sen är det du! Eller?

Me: Wondergirl

Ytspänning sa...

Det kanske är jag, jag vet ju inte. Det beror liksom rätt mycket på vem du är?

Anonym sa...

"Men Sylten". OM du är du och jag är jag och så vidrare skulle jag kunna skrivit under. Fischerspooner. Är du du då?