tisdag, januari 02, 2007

En gargoile på magen
















Började jag året med att kräkas? Nej det gjorde jag inte. Om vi skall vara petnoga började jag året med att pussa på en tjej, titta på fyrverkerier, vinna vem som kunde sjunga Final Countown bäst, förlora i en massa annat, samt bli biten av en katt. Sen åkte jag svarttaxi. Taxichauffören ville äta lunch med mig någon dag, nu blir jag bortrövad och sodomiserad tänkte jag, men det blev jag inte. Lunch fick han inte heller.

Första dagen på nya året började däremot med att jag mådde illa men inte kräktes samt sov hela dan. Halvsju stapplade jag upp och gjorde pastasås på choritzos. Kanske blir resten av året likadant, man mår illa men kräks inte och det känns som man sover och äter korv mest hela tiden. Värre kunde det vara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant
O det är ju ett ganska bra år om att blir så
Jag sitter o laddar inför stora tuisens dag
Imorgon börjar hon bli sån gammal
De e tyfft
Tänk att vi unga snygga, du o jag då, har så gamla barn

Ytspänning sa...

Jag träffade en karl på väg till Gröndal i söndags som trodde jag var tjyfem. I mitt nya positiva tankesätt väljer jag att tro att han åtminstone menade tretti.

Anonym sa...

Ja. Givetvis. Nu kommer nästa stora missbruksproblematik. Bloggomani. En klinik öppnas inom kort på Huddinge sjukhus, kanske en underavdelning till chatmissbrukskliniken.
Själv hamnar jag snart på SMS-långvården. Men nu drar jag i bromsen och om det inte räcker så finns ju tolvstegen.

Jävla nyår, vad det gör med folk egentligen.