torsdag, december 21, 2006


Det är skönt att kunna säga Så. Så, nu räcker det. Så, nu kan jag lägga det åt sidan och göra det jag tycker bättre om. Så, nu kan jag ligga på nya sängsoffan och blippa mellan tevikanalerna eller se Sagan om Ringen på devide bara för att den går på tevi om ett par dar. Eller Så, nu äter jag inte någon middag ikväll utan en påse ostbågar med julmust istället. Så, nu skiter jag i det där datasystemet och all data jag borde ha lagt in men inte hunnit. Så, nu är jag ledig i fem dar och vill inte tänka mer på hur dum chefen är och hur dåligt projekten styrs på min fåniga arbetplats. Så, i morgon åker lilla människan till Skåne och jag är ensam hemma i fem dagar och kan göra allt det där jag inte gör när hon är hemma, dvs ingenting. God Jul lilla Kladd & Co.

1 kommentar:

P. sa...

Så, imorgon får min chef finaste julklappen av mig.