onsdag, augusti 29, 2007

I miss you so much baby!


Idag har jag bara druckit en och en halv kopp kaffe ety jag självmedicinerar enligt vårdguidens rekommendationer. Klockan är nu 14:18 och vid det här laget brukar jag vara inne på min kanske sjunde kopp för dagen, men idag har jag bara druckit koffeinfritt cinnamonthe, rätt blaskigt. Jag är pömsig och den där effekten jag egentligen eftersträvade har hittils uteblivit, jag är lika rastlös som igår. Jag har till och med läst Alex Schulmans blogg och det är mot mina principer att gilla sånt som pöbeln gillar, men idag skrattade jag lite. Mest åt att kommentarerna är så jävla lökiga, men lite åt Calle. Lite.
Kanske är det kaffet som gjort mig så svårflirtad rent humormässigt? Shit, vad kommer att hända om jag slutar röka? Jag kanske bildar sveriges första Özz Nöjenfanclub.

Inga kommentarer: