tisdag, oktober 24, 2006

Känns det bättre nu?


Nja, en konstig grej hände på väg till Kvarnen. När man sitter på tunnelbanan och precis har kladdat på sig lite ny kajal och lite puder över den höstflottiga hyn kommer två ännu flottigare meshårdrockare och förolämpar en. Sätter sig ner och glor mig rakt upp i ansiktet, eller en glor i ansiktet, en ser nog mest bara in i örat på mig, eller nä, jag hade ju mössa. Jag hade också palestinasjal, vilket tydligen gjorde mig till måltavla för: Visst är alla kommunister fula? Vet du att jag har hört att kommunister äter snor? Kommunister är lesbiska också, eller hur?
Jag glor ut i evigheten och låtsas som om dom inte finns. Fula, finniga, elaka snorungar.

3 kommentarer:

P. sa...

dom ville nog bara ha sex med frun.

Ytspänning sa...

Pojksnopp nej tack.

Kuffen sa...

Ta det som komplimanger.
Kvarnen, där har jag haft min allra snyggaste dejt (från vilken sajt behöver väl inte nämnas).