måndag, november 20, 2006

Hej Matematik!













Sifs representant har kräksjuka, subtrahera hans maginnehåll med den oro min arbetsplats nu får känna i minst två dagar till.
Jag har glömt att köpa amaryllislökar, subtrahera en jul utan stora röda blomsterklockor med kattens ledsnad att inte få en blomma som ofelbart ramlar omkull pga topptyngden så fort hon sätter sig i fönstret.
Jag ska klippa av mig håret, subtrahera 45 cm kluvna toppar med 2,5 liter intifrizzmedel jag kommer att behöva för att hålla en kortare frisyr i styr samt lägg på den födelsedag som bidragit med åldersnoja inom parentes.
Jag träffade tråkig-kille-med-ful-hund i helgen. Min inbillade PMS-förälskelse kan definitivt subtraheras och lämnar inte ens ett negativt avtryck om man så multiplicerar med Cigarillmannen som får mig att tycka illa om mig själv så fort vi möts.
Dividera mina nya köksgardiner med de löpare jag ännu inte hunnit sy. Svarta med tyget 'Tivoli' insprängt, den dag jag orkar och har motivation läggs de ihop med de kuddfodral symaskinen äntligen fått inspiration nog att spotta ur sig. Subtrahera en symaskinsnål, för den gick av mitt i en rät vinkel vikt i sisådär 180¤.
Addera projektet covers som lilla människan och jag tävlar i: Vem hittar bästa covern? Hittils vinner nog Be God Tanyas version av When Doves Cry och lägger sig på topp som en liten kvadratrot ur det stora hela.

3 kommentarer:

P. sa...

igår såg jag en gammal film där gwyneth var mattegeni. det var mest det.

Ytspänning sa...

En gång såg jag en film där han som ser ut som en hönsröv var mattegeni. Det var nog det enda genialiska med den filmen.

Konungen sa...

satisfaction med cat power