lördag, september 23, 2006

-4.75 på höger och -3.75 på vänster


Jag sitter här med näsan en millimeter från skärmen och ser bara tre eller kanske fyra bokstäver i taget så jag ber om ursäkt för att det både går långsamt och kanske blir fel. Jag har ont, det gör ont. Av grusiga ögon blir man trött, jag somnar så fort jag sätter mig ner, jag diskar och antagligen blir det jag tror är rent inte alls rent men jag känner ju i alla fall inget smuts med fingrarna: jag sätter på musik jättehögt och då kan jag nästan inbilla mig att jag är Helen Keller som varken hör eller ser, men som med allting annat klarar jag inte att vara så extrem, jag kisar och om jag kommer riktigt riktigt nära kan jag i alla fall läsa en blogg om någon som sett en film som jag rekommenderat till hennes Mazarin och det var ju roligt att hon tyckte om den. Och nu redigerade jag det här inlägget för jag gjorde något jag lovat att inte göra.

Inga kommentarer: