måndag, oktober 02, 2006

Jag är lite kär i Marie


Att kladdjobba på kladdjobbet när man har sovit i tre timmar är inte så effektivt, jag har inte ens bloggat utan bara helt enkelt fått dagen att gå och mest rökt en massa. Med Marie.

Marie kan på frågan: vad skulle du välja, bli blind eller få stomipåse och hopsytt anus? välja att få hopsytt anus och blind på ett öga. Det är när man har sovit i tre timmar så fantastiskt roligt att man nästan ramlar av rökbron.

Vi har också kommit fram till att det töntigaste man kan vara inköpare av är hemorrojdsalva eller vuxenblöjor. Vi är nästan sjukt coola i jämförelse.

Nu är mina cigg slut och nästan som magi är det precis samtidigt dags att gå hem.

4 kommentarer:

P. sa...

fast enögde plissken är ännu bättre. jag uppkallade en fisk efter honom en gång.

Ytspänning sa...

Frun har tuffa fiskar minsann. Fast det är roligare att tänka på Angelina i anussammanhang.

Kuffen sa...

Jag tänker på den galna tjejen i Twin Peaks. Hon som blev jättestark. Hon var väl enögd också?

Ytspänning sa...

Jag tror jag ska skaffa mig ett vedträ.