torsdag, augusti 31, 2006

Macadam


Macadam är den bästa fotmassagen man kan ge sig själv. Att gå barfota hem från tunnelbanan, ignorerande pissfläckar och tuggummigsjöar river macadamen gott under fotsulorna som gått i pumps hela dan. Lite lullig hade jag behövt lite gott sällskap, jag blir så kelen när jag är lullig. Firmafestlulliggulligkomochskedamedmig.

Den Söte På It är En Seriös Kille. Han är förresten inte alls från norrland utan från Dalarna, skitsamma när man kommer från Skåne men inte sexit alls fast det gör inget. Lite skallig är han också och antagligen helt ointresserad men i alla fall singel.

Vi lyssnade i följande ordning på: Gyllene tider, sjuttitalsdisco och Madonna. Jag missade I'ts raining men i rökpausen.

1 kommentar:

P. sa...

åh, jag gjorde också en mackadam förra helgen. fast jag minns inte så mycket av det eftersom det stod på schemat att vi skulle bli tonårsfulla. men det var lite kallt och smärtsamt har jag för mig. som när man är nykter ungefär.