torsdag, augusti 31, 2006

Ooops, toothpaste


Idag har jag köpt för mycket tandkräm. Äh, det gör väl inget tänker man då, tandkräm går väl alltid åt, men alas...så är det ej. Jag har köpt tandkrämskladd för 20 000 och det var visst 20 000 för mycket.

Stödköp tandkräm, mot vitare tänder, framtiden är vår med vitare tänder, det säger dom på tevishop.

Jag gillar tevishop, det är i alla fall bättre än dom där spelprogrammen, för att inte tala om Pokerhelvetet. Min favorittevishopsgrej är just nu det lilla bordet man kan ha framför sig när man äter sin middag framför tevin, jättebraatthagrej ju.

Snyggot kommer förresten på kräftskivan, rapport på ickehändelser kommer i morgon.

2 kommentarer:

P. sa...

jag kan köpa lite tandkräm av dig men inte denivit. denivit smakar skit. eller nä, det gör det kanske inte men det rimmade i alla fall. har du sensodyne med spearmintsmak?

Ytspänning sa...

Jag håller med, Denivit är skit. Men det var ju Denivitkladd jag köpte för mycket ju.